仲有幾日開學=口= 唔係掛? 係啊shit/口\ 唔想反學:( 啊啊啊~婷婷唔要反學啊~~ 天天都在家休養:=p 睇左dF4書, 無興趣=_=" ECON真係又難明又悶=口= SHIT=口=!!! 曾在意被對象冷待 而我討愛好像乞丐 回望昨日這段過程最悲哀 寧願一早坦白 決斷說出你根本是不愛 然後雙手肯定 馬上會放開