|
做義工啊:P★
|
|
做義工^o^
1130去左本啊妹買暑期作業先xd
可惜,見唔到上次個令仔: (
跟住買..我都無出聲佢就比左中一既我T口T
喊啊T口T
join左鐘月玲之後就去啦-,-
去到幫人買野食=_=
今日d小朋友好好.....
佢地真係好喜歡我sor.
功課= 勁難 無學識:(
手工=勁難 無資質:(
電影=開心^o^睇TOYSTORY2^o^
好好笑...我鐘意-.-
唉...
之後:( 都幾好:(.好能熱 唔想打了....
想打人多d -v-
熱到唔知講咩好:(
好sad:(
金日帶左星星袋出街:-p
| |
|
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 477 | »
|
|