|
^_^b/_\★
|
|
2010/8/5
2pm<3wif ManyingTungtung去睇戲.
魔法師的門徒^_^v @新元中^_^v
未去之前去完全唔知套戲講咩-,-預告都未睇清過.
不過.原來很好睇@@好好笑的@@十分推介@@
雖然因為太遲去-,-
結果一去到已經係開左場:'( 仲要坐第一行!
總之大家可以睇^_^newyork d view好令^_^
2010/8/6
1pm<3同daddy反學校買書..唔色買:'(
見到上次係天官認錯我F1戈個令仔^_^
我老豆竟然問May姐買邊d書....May姐笑笑口^_^
之後爸爸問我 個女子好似唔想答我既?
最後全部打星都無買!!
4pm<3同daddy反e院覆診, worry!
唾腺瘤...不過應該係良性的.
星期日去港安睇, 收得勁貴:(
唉......................
之後反天水圍hi tea-_-
| |
|
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 477 | »
|
|