|
e生同義工:-)★
|
|
各位好:-)
28/7
金日去做義工^o^
屯門聾人福利促進會...maybe...
有周周,我,kam,暉暉,鍬鍬,雞,kahei.
d細路:$ 好迷人:$ 雖然會串我:$
有個細路仔仲穿一邊耳銀色彎月耳環:$型到:$
教功課.唔識=] 玩game.好玩=]
我有份帶=$ 睇戲.toystory2.好看.好投入:$
金日真係好開心=$ 快d再泥A_A
29/7
金日去見e生:(
晨咁早出到去..又早左半粒鐘=.=草...
睇小丸子睇到10點幾見e生..
點知~_~未出報告...呃我鐘-.-....
之後驗血戈到,
佢話我鼻咽_指數比一般多左d-.-
幫我抽鼻咽組織同排期做其他野...
一聽到已經o咀-,-極唔想做..
上次比佢伸條內窺鏡入鼻已經知勁痛-.-
入到房,一開始見到條管已經\(=口=)/
佢同個nurse講要抽3樽仔-.-
一開始已經係咁縮.真係好痛又好驚t_t
誰不知佢抽中我既喊穴...我就喊了=_=
緊住好辛苦咁整埋兩次.
戈個感覺真係好辛苦-.-d鼻水有血的~_~
個e生係咁say sorry:-p
搞埋d野去拎藥. 等左好耐- -
等啊爸去第2度搞booking戈陣係藥房走廊係到喊= =
之後又喊左好鬼多次就反到屋企了=p
下星期再泥!!
| |
|
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 477 | »
|
|