金日反學日: D 琴晚先知金日賣書-_- 煩左成晚.係咁爆粗XD 金日反去好好:) niceday~~ 影相都好好:) 好是但就影完了:p 反去拎通告.無獎拎超失望/_\ 跟住完去賣書. 等左好耐=_= d人jim隊囉-_-幾想伸張正義啊!!! 好遲先走得. 攰到;-( 又有抄狗抄狗我啦sad 唔通我真係咁完美sad. T口T