|
sad day:(★
|
|
琴日星期6.
去紅十字大食會:)
遲到:-) 鐘鐘做主持囉:p
一撻糊塗咁玩game-v-
2點終於有野食..點知...=_=omg
不過好多笑料:p 食完抽獎.
一個都唔中=___=! 唔好老皮地向f1拎糖食.
好難食omg= D
之後再玩game.放屁: D 無人知囉:D:D:D:D
笑料^
金日星期日.
去油塘做義工..勁遠=_=唔通戈到無義工既?
小朱請飲野^o^但係好景不常~_~
去到戈到omg..原來係要探肌萎人士!上屋企!
傾計傾計~_~無出過聲囉.所以填問卷,
你認為自己的貢獻是? 無.
熱到嘔又勁頭暈~_~
之後去樂富-,- 頭暈到專心唔到0口0 眼花花0口0
陳偉j比tvb訪問=_=正!
5點30放.個個去mk行街掉低我/口\
得陳偉j同我反去=_=佢仲要帶錯我路 要我教反轉頭.
sad/_\ 之後唉~_~
end
| |
|
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 477 | »
|
|