|
exam2第1日:)★
|
|
yoyoyo考試第1日:-)
用左n咁多日溫中文@_@
希望唔好咁差啦v口v.
次次做都覺得自己拎100分架/_\
中文作文/_\不知寫得幾感人/_\
作感動的一句話又鼻酸xd
比高分d啊敏琪!!!
我地d交情啊!!!係無架T口T XDD
好啦-_-
聽日phy死緊~_~..唔色既..
無上堂就唔色了-0-
金日放學吃m記點jack:$
哇~_~想玩命架~_~不過最後既關頭都係嗌左
"蜜糖!"出泥xdddddd
狂聽韓文歌XD
end
| |
|
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 477 | »
|
|