|
義工日;)★
|
|
義工婷又出動啦: D
金日去既地方就係尖沙咀天星碼頭@@
人物有: 我 盈 平 LAMT 大妖 郭靜霖
釗釗 雪雪 暉暉 小朱 啊俊 愛珠:) 好似~
*22點23分 更正 有肥思同f4生x2
11點要去到-3- 我遲到XD
去到之後好快樂;d
叫人捐錢幫青海玉樹振災!
係咁話: 先生/小姐捐d錢支持青海玉樹振災啊~
捐少少幫下人啊^_^!!
配答我甜美既聲線..同強風都擋唔住既天真笑容!
雖然係咁比風吹到癲=_=
頭又亂 人又暈 係咁食lemon: )
不過好有意義好比心機架:@ 好乖乖好好啊我xddd
6點收工-3- 好攰好攰~加上腳傷~好痛~_~
之後反到屋企沖完涼發現隻腳起左泡泡囉-.-
發炎!!!!!!!!!!!!!!!!!!SHIT .v.
E家好眼訓啊~_~ 金晚集全家福綠受唔好睇囉~
好攰啊..反學好辛苦t_t唉.
金日超級開心:)
end
| |
|
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 477 | »
|
|