如沒有你的愛 我沒法活得來:( yo:( 金日反到去狂趕功課囉-_-痴線架!! 抽李鎧然水囉趁機摸佢隻手~~ 我認我特登啦xd 勁眼訓=_=" 英文堂何伯見我地攰都唔教書-_-x 跟住我槍狂地拎整出泥食xdddddd 比陳見鍬話-.-" 何伯睇到無反應=V= 跟住好痛苦唔到左lunch之後~ 今日音樂堂考樂器囉~ 我吹口琴;p 威唔威先~ 本來想彈piano架=_=但係屋企無琴,, 又無得租琴..d fd又唔肯借(咩fd來? 神左幾句:@ 但我無迫佢! 好彩咋-v-吹左 分分鐘需要你 竟然有24/30分囉!!!!=V-超級開心啊~ 自己都估唔到 呵呵 end