|
如何扮知己安撫對方★
|
| 如何扮知己安撫對方
我還在相信你太自然的謊言
其實明知只得我是外人.
;-*
金日又係day1既日子v_v慘慘既一日.
聽日上phys 想死/_\
chin 唔記得
pe 唉/_\ so sad 但係魚無球好玩._.
pth 開心. 因為我識xd
epa 陳少基發皮4so sad:>
ls 唔開心v_v ws 我戈組得我唔係岩哂!
eng 唔開心v_v tsa好難:( 唔方高分!
maths 開心.因為我識計數!
放學喊:) 威(y) 同小豬鐘鐘玩a_a 笑死我=)
跟住5點30終於去童君之友社a口a
叫啊文條友好串喎-,-xdd
跟住 又系有幾個靚仔=) 你只是換個人愛so sad:(
傾傾傾d19號去做義工既事~_~
7點3閃人#_# 衰人王盈佩唔同我番屋企so sad:(
好凍好唔舒服/_\ 打比爸爸喊:) 威(y)
跟住到左車站.我竟然差d俾車甲到變屎餅-口-
我喊左:) 威(y) 好咚終於反到屋企啦8點既時候:>
跟住媽咪吊我既肺=) 跟住爸爸又吊我既胃=)
望下個唔知幾時撞爆左既手指甲@口@ 沖涼戈陣喊左:)
俾個威自己(y)
end
再嘻笑也難忘記為你怎樣淚留
| |
|
« | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | ... | 477 | »
|
|