|
Karaoke:d★
|
| 琴日一早起身溫書:)
11點9到左大堂站-3- 唔識行:d
見到王yingpui投以一個天真既笑容xdd
跟住兩個人去鳥newway唱k@_@
好貴so shit-_-. 唱多左半粒鐘=D
洪卓立d mv真係好令仔/_\天.
走戈陣同啊占傾計;xddd呵呵-v-
跟住無野做仲懶係到唔走=) 坐多左半個鐘=D
跟住打比菁菁佢地玩電話XD
好爆笑=) 最後比王yingpui拉住出mk再唱=)
好多笑料AVA係我搞既AVA我媽媽都認同我d gag:d
搞左n咁耐終於到旺角. 打比lokb call人泥接我地=)
跟住派左最醒目既lokb同小蜜泥Q_Q
終於去到啦-v-加埋10個人@_@
菁子,蜜子,啊盈,me,呆呆.,兔兔,lok同3舊屎=)
初次見面我形象已經受損左=)我都唔想=)
又係唱超貴-_-soshit. 金日唱k都差唔多百4蚊-,-..
佢地唱d歌a_a 插唔到口既ohmygod.
啊盈同老泥sms:^口^ 我爆左出泥aoa.
完左之後爸爸打到插人=) 歸家去~
落雨凍到痴線@_@
| |
|
« | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | ... | 477 | »
|
|