|
30號喇/_\★
|
|
金日已經30號了-_-
一醒已經10點幾Q口Q
整野食lunch出門口:)
跟住同彤彤答車反學校;>
鄧彤彤傻架\_/
反到學校上車答去紅勘 答死人=口=
未講金日既活動tim:d
金日去支持鄧佩瓊=) 香港步操樂團公開賽2009!
坐左3個鐘多d=_=v 鄧佩瓊好威囉 拎第一@v@
坐到差唔多山頂-3-高到喊驚咁聲xd
隊隊都好西利@@ d音樂震穿我個頭.
但係我帶去既古古力整溶左囉比鄧彤彤-0-
完左之後再一次勁迷妄咁系條路到=3=
天啊 跟住求其跟住一個女人行反出有車既地方xd
天又黑 人又多 燈又光 :( 好想打比你問路=$(害羞臉.
最後憑住堅強既直覺同鄧彤彤搵到反屋企既車站=d
跟住同鄧彤去吉吉家食晚餐-_-學人食邊邊威^_^
超級波折先食到野-0- 嗯嗯=) 好味=)
食完都9點了答車車閃人=) 鄧彤好搞笑@__@
我地把聲都好低=d
系呢個時候 唱反手歌比你地聽!
想把小星星 排成愛的圖形
為你的天空 點綴一些驚奇
即使像流星一閃而過 寂寞也情愿
不求你看見 只想為你發光 永遠
gdnight
| |
|
« | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | ... | 477 | »
|
|