|
我的偽裝是真的不夠好★
|
| 習慣就好 習慣就好 一個人在夜裡繼續的奔跑
卻發現再也聽不到自己的心跳
習慣就好 習慣就好 我承認我的偽裝是真的不夠好
請給我 多一秒
-㊣羅志祥-習慣就好
<3
金日係最後1日考試lu.
同tungtung唔知咩事爆笑左=)
彤bb>_<佢竟然好低b咁話白色mo就係老狗..
算啦~_~戈陣真係好好笑架!
仲有我自豪一樣野.就係我諗到=
你是外星人嗎? 我是好心人.你是噁心人xdd
-_-用普通話講啊!!gag唔gag到.v.?我要記低!
考epa我係咁傻笑-v-
第1.陳小基今日好令仔~_~唔知咩事啊啊啊帥xp
第2.見到7.7魚蛋明.坐系第一個位真係多野睇xd
第3.魚蛋明扮大佬A_A恰miss睇唔起陳sir同某男x)
第4.諗起好多事=]
第5.一路做卷一路覺得自己好威~寫得好似神仙!
放學之後因為無錢$_$所以同盈閃.
山下智久>_<同埋歡頻既戈個電話系咁響既男人!
我要記得你地<3
之後一時興起.系頌富係吉吉家=d開心.v.
反到家好開心=) 同龜龜玩.
金日換左山下智久做卓面:d但係張相..
我要換反做鬆弛至得~_~唉唉唉.
多謝爸爸縱容我/-\
本來金日下定決心要主動做家務..
不過~_~太懶xdddddd
end.
回頭看 突然明瞭 愛過了使用期效 你就想逃
| |
|
« | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | ... | 477 | »
|
|