|
I'm a sucker for his charm★
|
|
trouble is a friend of mine. Oh oh!
Oh how I hate the way he makes me feel.
And how I try to make him leave.
I'm a sucker for his charm♥
2010喇:d 大家好.v.
我唔想老t_t.)
金日又係屋企面對功課=3
琴晚竟然12點半先熄機a_a天.媽媽竟然比=]
最後都決定sd信息a_a 點知sd左n咁耐都失敗.
不過好開心Q_Q係屋企都可以開心的,
msn每人派個熱情香吻XD
2009咁就過左鳥.時日太快;p
金年又識左好多人同新事. 接觸既野多左=)
要多謝我既朋友 唔係我講gag都無人聽t_t
而且做左好多第一次既野=d 以後會有更有AVA
金年生日好開心 因為食左好多有意義既sweet蛋糕.
雖然難食=d 但係唔係你地/口\ 我唔會有呢日/口\呀
仲有好多事情好多人..好多好多既時候陪住我.
小狼.. dum左你先:) 新一年大把野好玩過你=)
呀ying啦 雖然我成日講你壞話A_A 因為你樣樣都好好.
我唔鐘意你樣樣都咁好啊tut 但係你陪住我既時間好長
去過既地方好多 .我有咩就會嗌王佩盈啊-0-幫我啦-0-
泥緊既一年我都會嗌落去架啦AVA 你唔好走啊>口<
tungtung. 成日話你A_A 不過你好好架.係好好既人
如果你唔洗我比戈36蚊就更好啦XD 唔好成日叫我食屎/_\
翼唔好成日扮男人了. 而且唔好打人 咁我就唔會嬲架啦=)
個個朋友成日比我疾-_-我好似改唔到..AVa原諒me
而家既我一樣滿身缺點,好多野都唔識
成日仲連累人.sorry.
10年新目標就係識好多既人. 做好多未做過既野x)
有多d錢錢 多d錢人食野飲野 多d做好事 交多d朋友
聰明d 聰明d識人 唔好比人呃 唔好成日比人鬧
唔好次次抄功課 唔好比機會余蛋明疾 .v.
end
| |
|
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | ... | 477 | »
|
|