|
2009平安夜.★
|
| 原諒我這麼相信這一切未變
第14個聖誕節
金日係平安夜啊 #_#
無玩野=0=聽日我要bb陪我=$
bb係邊個? 你囉bb=$ 係你唔洗望後面@_@
琴日去左邊呢..
聰明一世無日胡桃: ) 啊婷; -*
*琴日去左邊 做義工?
tungtungk (K)
*=_=
*YES
聰明一世無日胡桃: ) 啊婷; -*
*忘了=)
tungtungk (K)
*你....痴線
多謝tungb既解答! 加10分印象分=$ bb你係得既!
琴日系天華做義工:3
同婆婆們玩遊戲! 好開心^_^因為大家都好開心!
同學們都月泥月熟落啦! 不過我金次都係太怕醜啦=$
一開始唔敢主動同佢地傾計-_-
最後完左婆婆們好可愛=) 當然我都係啦xddd
之後完左同tungb,文盈去不江!
買左我想要既紫色指甲油! 真係好靚=$ 我話我自己啊>3<
=) 記得有句歌詞 就當我的可愛沒法擋! 係咪=$
陪文盈買3買冷. 仲見到小豬班人@_@ 小豬請鄧彤彤食野t_t
後泥 同彤彤買左兩條一樣既靚靚東西好爽=3 係我送佢既!
我e家好喜歡鬆弛仔=3
耐何佢太貴-_-. 唉!
all bb happy pingonya ;
| |
|
« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 477 | »
|
|