|
2009聖誕.★
|
|
又到聖誕又到聖誕=$
金個聖誕好開心啊\_/
臨時通知出mk=p 同kamb,tungb
3個人-) 系旺角站見到靚女菁菁a3a
到左之後勁迷妄唔識路-0-
望住d又高樓又大馬路
同高高矮矮肥肥瘦瘦既人=)
真係會頭痛-_-! 問左兩次路@__@v
行街行街食野食野買野買野都好開心^3^
去女人街見到好多裝jj既野=_=
同埋a片著既3 A_A好新奇有趣真係@_@
同埋有條馬路好大@口@ 驚嚇左.
最後去到新世紀廣場-_-..呼! 終於到目的地!
比姓鄧叫彤彤既迫住買左隻黃禁禁手錶=p
同動L既sms講電話 很快樂=3
行左咁耐佢地嗌哂攰=) 我唔攰架但係轉到頭暈-_-
好多紅紅綠綠既野-,- 好可怕!
去左食晚餐; 午餐晚餐都食面-_- 我真係好慳#_#
娶我唔該\_/ 終於8點答車歸家去了.
答車車好開心=) 姓鄧叫彤彤同kamb好可愛^_^哈
聖誕快樂=$ i love all bb!
聽日一齊出泥做功課好不 ? #_#
☆×仍然在渴望這刻得到你照料
如今已明瞭 曾承諾也許都不太重要╯
仍想念你 無法迴避,
end,
| |
|
« | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | ... | 477 | »
|
|