|
留不住也捉不緊★
|
|
金日好攰好攰勁眼訓囉-_-,
一朝媽咪整羅白糕食~_~妹妹唔食媽咪傷心
上art油唔哂..本來lunch去點知無開.
放學又要陪啊ying買野:(
上chis.講孫中山..頭都大埋.好亂好煩好多名~_~
上eng.睇片.有性感女郎睇~_~
我地班竟然有男仔非禮物視@口@估唔到XD
上maths.識計數因為專心=3
上chin.癲左..作文[意料之外的生日].寫作8百幾字囉=)
其實我講出泥等你地讚架T口T
上cl. 呀sir話我/_\ 佢迫我憎佢多幾成..憎到佢喊~
放學好想食薯條.唯有去食薯條-.-xddd
我張d薯條點落古古力新地=3= 變左花生帳味XDD
食完薯條去合益a_a陪ying買整古古力既野=]
行到喊~_~好攰啊~_~
跟住佢廁廁戈陣發現d人!係女人!屙屎係廁所板到~_~
好痴線囉=口=仲要係一達達唔係一舊舊..痴線SHIT=p
跟住又去惠康買..最後自己答輕輕歸家#
企系側邊訓著都有-_-..超級係眼訓..
跟住又看靚仔-.-到左天富.見到達luu=_=
戈隻握過無限次既手..見到佢既表情.跟住佢落車
好難受.
諗起以前既事. 佢係我生命中特別既人..
見過無數次佢喊 無數次佢唱歌.
講到好曖昧XDDDD kukuku 0,0
好多人留不住也捉不緊..
當你開始變沉默 習慣逃避我
end
ps 金日又撞到條外藉粉皮-.-憎到佢嘔XDD
原諒我中意無啦啦憎人>_<我係任性鬼!
| |
|
« | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | ... | 477 | »
|
|