|
時常為念掛你★
|
| -
新skin.v.
好似有d花-_-
希望大家睇到中意啦=3=
不敢跟你投訴 我每天心底的惶恐
不想給你電話 原是你聲線冷又凍
若我那些煩惱絲剪去 能為你織成半匹布
時常為念掛你 而磨蝕了體重
一起走過城市 常怕滿街小偷將你牽走
很想裝作強者 然而自信心永遠未足夠
若你太輕浮太想高飛
而難道我只能死心塌地
如無力獨占你 就試著放開你?
氫氣球- sa
金日反學好好.
差少少就撞正佢反學啦.\/.
上數學堂好好玩: D
因為我數學好叻又聽書識做功課: D
計左成堂=$ 係咁係到笑=$
某個人很帥的說=$
又搞到勁遲先反屋企T口T
王佩盈T口T你好野啊T口T
金日媽咪生日好開心=)
媽咪好開心一早反到泥已經好highXD
媽咪i love you and happy birthday=d
| |
|
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 477 | »
|
|