以為你會說甚麼 
才會離開我 
你只是轉過頭 不看我...
 

           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
updating randomly




          
時常為念掛你
 

-

新skin.v.
好似有d花-_-
希望大家睇到中意啦=3=

不敢跟你投訴 我每天心底的惶恐
不想給你電話 原是你聲線冷又凍
若我那些煩惱絲剪去 能為你織成半匹布
時常為念掛你 而磨蝕了體重

一起走過城市 常怕滿街小偷將你牽走
很想裝作強者 然而自信心永遠未足夠
若你太輕浮太想高飛
而難道我只能死心塌地

如無力獨占你 就試著放開你?
氫氣球- sa

金日反學好好.
差少少就撞正佢反學啦.\/.

上數學堂好好玩: D
因為我數學好叻又聽書識做功課: D
計左成堂=$ 係咁係到笑=$
某個人很帥的說=$

又搞到勁遲先反屋企T口T
王佩盈T口T你好野啊T口T
金日媽咪生日好開心=)
媽咪好開心一早反到泥已經好highXD
媽咪i love you and happy birthday=d





Updates time:D
 2010-03-02 10:16 PM
  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ting_0000
暱稱: 婷^o^
性別: 女
地區: 元朗區
最新文章
friendship
one year passed
2015-02-22
HALO2015
^3^
好友名單
日誌統計
文章總數: 477
留言總數: 2552
今日人氣: 63
累積人氣: 32730