|
汗-_-好熱★
|
| 星期2好似.
3點嗌左出去不江.
陪Tungtung同美美玉-_-
比人甩底~_~好無聊咁行到5點.
好彩食左粒古古力-v-
去交收-.- 頂.比少左~_~
拿拿林答車去朗屏.
唉~_~最後去食plzzahut.
好多野吃.. 大家吃左陣就話飽=_=
我不停系咁食仲係好餓=d
反到家仲飲多碗湯XDDD
完左去鳥嘉誠同千色..
睇人玩野玩玩下就9點半orz-口-
趕快回家飲湯XDDD
星期3好似.
11點出去元廣等ying.
本來反學校拎野就閃~_~
點知就系到行泥行去=_=又買野$_$
之後去買野吃-.-唔好吃=3=
反到學校.吃完之後見到格離既人系到玩棋=_=
超級突然無啦啦十分想玩XDD
聰明地去左偷學校既棋:p
鋪哂塵囉orz.Q口Q 觀察之下發現只得波子棋識XD
跟住反ITCAFE坐低玩-_-.im the winner :D (拍手
玩完之後反去拎書借書.
跟住唔知做左D乜就答761閃左=_=
6點幾叔叔嬸嬸婆婆泥左0V0
無派利是比婷婷-_-..WHAT SO SAD!!!
跟住傾計飲茶~經常地冷場..都被婷婷的冷笑打破XDD
之後落街食飯.食8人發財套餐A_A
好貴好難食@血@ 但係我一樣食左好多XDD
但係一樣好肚餓=口=呵呵呵-.-
比叔叔既說話點醒左a_av 我以後會可能乖d 8)
只是懷念 你走以後.
end<3
| |
|
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 477 | »
|
|