|
新年快樂<3★
|
|
年三十晚去行花市=D
系天瑞(?)貌似xd落左車先-_-..
有個小型花市@__@(?)貌似xd
行下行下..有個超級堅係極度之十分型英帥男子.
系到擺攤位換鬆弛=v= 超級英俊XDDDD
跟住睇左陣人地捉金魚..好無聊就閃~_~xdd
跟住答車去元朗花市=p
好多朋友在此@血@ 買左好多花花~
同妹妹都買左串冰糖胡胡食.=/\=
第一次食.#_# 唔好食既#_# 凍到我牙都甩..
之後未食哂經媽媽爸爸支持過後都未食哂XDD
掉左.. ~~呼呼呼~~~
金日年初二去逗利是@_@
去屯門..系到睇J2-_-好好睇開心~
金年竟然無乜有得食年糕戈d囉orz=口=
枉我咁期待要掃哂人地d野食=3=
去完舅父到去婆婆到..逗逗逗逗~逗好多~
跟住成班答車出馬安山=( 答車戈陣喊~~
因為婆婆唔記得比利是我XDDD
去到已經4點sosad. 仲未食lunch~_~餓加暈車浪xd
跟住某親戚(sorry/_\)答車我地..豪宅@_@
跟住十分豪.吃左十分多野..逗逗逗逗~
唔敢玩佢d玩具=_=唔敢食佢d芝芝波雖然好想食..
我害羞:$ 但係我仍然係勇敢既人-.-xdd
好快就要閃了. 某親戚(sorry/_\)車車車我地反屯門=)
就係咁-_-// 反到去同媽咪去買野.
今日真系好凍...手指變唧唧冰T^T
end
| |
|
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 477 | »
|
|