|
唉~_~★
|
|
呢個星期過得好快.
又懶唔打blog lu e家追反:)
媽咪病左講埋d唔吉利既野.
搞到我呢排係咁喊=__=v
但係佢依然可以好惡咁鬧我-.-唔喊lu!
前日我又拎錯餐.點解我咁失魂架T/\T
好唔好意思囉-_-但佢講d好難聽既說話...
好小氣囉-0-不過正因為咁.對佢一絲好感都無了!
金日放學留低睇波 有病得罪你?a_a
你算邊根蔥? 我驚既人好多=D 你未夠班插個位:$
唔好對號入座=D
等好耐終於開始~_~ 溫sir明顯地退步左喎~_~
陳兆基不停被唾棄.一出場就比人鬧xdd
個個老師都好叻架啦雖然輸咁多=X=
睇左超級耐既一場波唔捨得完:$
可惜坐到屁股痛...又熱QAQ
走戈陣見到個行走江湖既朋友=D 好開心=D
答車熱死/_\ 再一次無雲...
其實仲有好多既事=]
END
| |
|
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | ... | 477 | »
|
|