|
愛多甜 傷多痛 都釋放: -)★
|
| :-)
從前既你去左邊到?
俾多一個鐘我忘記你!
金日UT第一日@__@
我真係好乖.我都唔知點解咁乖
真咖 唔係吹咖:D 乖到媽咪都唔知係我黎XDDD
就係咁懷住滿滿的信心去考場=3
唔知做咩好多都答錯左.
不過 我都好叻了 engwriting同epa都難\_/
chem反而好易a_a 希望到時派卷可以合格啦-x-
跟住考左n咁耐終於放學啦~
跟住同manying tung kamj zhu去左食吉野家:$
超好食囉真係: D 好味到媽咪都唔知姓咩XDDD
跟住食完無野do. kamj係咁係係度唱歌..
嘈到折吉野家XDDDD 跟住成班跟到發癲=]
搞到我笑到懷智咁^___^XDDDDD
之後2點番學校溫書#
有無見到D人咁乖咁有心
你知道未? 就係我 醒目婷 插入!
0v0 之後同小鈺等人去搵輝輝溫maths.
冒必要提多次! 好乖呀屌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.\口/.!
4點幾潛番屋企:-)
end
| |
|
« | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | ... | 477 | »
|
|