|
死都要得到你才罷休★
|
| 唉. 好攰 唔想番學呀>_<
好多功課呢 右唔識做
我咁蠢 右無腦 讀書右唔上腦 記野右左耳入右耳出
食左d野右會柯番出黎..(呀 月黎月離譜-0-)
金日番到去
琴日一樣野都無do.
因為一個人 哂我時間..(其實係我自己唔想郁/_\ 我認)
番到學校即去圖書館開電腦do
點知d電腦可能連電話線都無得用.
慢到抽哂筋=口= 仆街屌佢老母咩 坐左3個字都未登入到.
3個字之後...個電腦話登入唔到 請再試~
-0-bullshit 只有閃-_-
余志明堂.. 一開波就宣佈我留堂t_t 操!
放學留到5點. 一路俾佢恐嚇.. 腳都軟xd
諗住可以番屋企爽爽/3\
操! 俾人捉去紅十字步操 =____=v舉十隻中指.
我唯有死死氣去放書包. 我勁到一拎轉面就喊左=v=
之後操操操到6點幾. 我太強了 腳甩左出黎-.-xdddd
跟住天都黑哂答車車番屋企..
番到去 沖涼洗頭吹頭玩電腦 !#_#
end)
太軟弱因為我真的累了
而你都不可能在我身邊
| |
|
« | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | ... | 477 | »
|
|