A_A 金日星期1. 好唔想番學講真-_-我日日都唔想番 比媽咪發現左/0\ 金次死啦 以後病都唔信我了t_t 上pe/_\ wingwing so cute. 打雨無球=_=v ohmygod 我樣樣運動都咁廢既? 不過可以同wingwing一組真係好=v=嘿嘿嘿 上pth/_\ 難得出黎答問題都可以答錯好白痴-.- 最衰係王盈佩教錯我.v. 哼!! :) 本來我係岩的.真的. 上ls/_\ 勁悶 痴線咖:D 唔知講緊乜 咩都唔知 上chin/_\ 默書@_@ 我真係好想知我點解咁醒.\口/.! 老母! 話我知呀 錯好少咋 yeah=] 聽日唔想番tim xddddd