以為你會說甚麼 
才會離開我 
你只是轉過頭 不看我...
 

           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
updating randomly




          
I guess I need you baby
 

=) wow
6/8 一朝早去屯門做義工.
唔講由自可-_-一講就覺自己乖xdd
哇 乜料 8點9先驚醒, 只系用3個字就出門口;
~_~去到戈到9點10.遲到(!)
金日見我駿駿baby 同埋德德baby AvA呵呵呵.
佢地串我=0= 跟住駿駿仲整喊德德.白痴=v=
跟住d野都好kai唔講lu. 完左之後 去市中=)
無帶錢出街=_=.嗲左聰聰好耐終於肯請我食lunch:yo`
好好味咖.好貴咖*v*跟住同kam,聰聰行左陣就答車閃人.

7/8 wow
 金日番學校睇分班加拎書#_____# 哇哇哇哇哇.
同呀wing一班A_A holly ;o) 仲有我最愛既盈盈同kam好野=]
無得同彤彤yuki戈d一班~3~算數.
 番屋企放低書之後就答車出mk.事關金日樂p牛日.去唱kk=D
黎既人有: 盈盈,樂p,我,牙翼,菁菁,建建,靈靈,風風xd
一見到人我右怕醜-v- 系到唔知笑乜. 佢地個個都好高囉.)=
唱k lunch:$ 我都無拎過咪. 牙翼,風風,靈唱最多.
牙翼唱得好好聽 右靚仔 右nice @_@
d lunch好味過元朗幾十倍=>   唱k39蚊`抵到喊哂口啦^V^
完左之後各散東西. 樂p送我同盈番屋企.佢地真系怕醜.
負負得正 系好事黎xpp
去到半路唔做電燈謄唯有醒醒目目自動閃人.
去左個toilet=D 希望佢地sweet more haa.
最後 樂p生日快樂@v@
聽日達佬終於番香港 好野呀`

end=v=I guess I need you baby

Updates time:D
 2009-08-07 07:06 PM
  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ting_0000
暱稱: 婷^o^
性別: 女
地區: 元朗區
最新文章
friendship
one year passed
2015-02-22
HALO2015
^3^
好友名單
日誌統計
文章總數: 477
留言總數: 2552
今日人氣: 64
累積人氣: 32731