你知唔知我想要咩? 甜言密語係唔夠. 話說琴日daddy生日. 一早去買才料 5點盈盈黎我屋企幫我整 choco mosee cake<3 好味呀!唔該哂盈盈=> 之後daddy番黎就出街食飯 277$_$ 好貴. 番屋企食蛋糕 本來好開心咖. 不過我唔肯洗碗所以俾人系咁屌^_^ 所以我就喊啦 右發嬲咁.最後一教訓天光! 金日7點40醒.即刻彈左起身 系元西會合盈盈之後就答好多車去彩虹lu=] 之後見到南南,菁菁同埋小妍@_@好nice ,gd;> 再答巴士去清水灣=0= 我金日答車用哂50蚊omg. 跟住樂b,坤爺同南南佢fd就出現左A_A 哇 樂b同馬國明一個餅印ava 金日35度,熱到紅哂. d防曬查得太少啦 無用既/口\ 而且唔記得帶3所以就無得落去深水玩~_~ 而且見到陌生人就怕醜=__=x 之後見到master joe #口#. 佢係到同條女錫錫咁-3- 仲周不時講粗口~__~哇 得人驚呀. 之後挖洞=) 樂b就俾人埋^_^睇相.*(樂b樂b樂b 送給盈盈的AwA.呵呵呵;P 完左之後樂b仲請我同菁菁食富豪雪糕@V@ 好好好好好好好好好好好好好人. 真系好味到暈=D 多謝樂b ! 跟住答小巴走~0~我成身都哂紅左-_-痛到叫! 期待下一次再見大家A_A.