我知道生命太短 所以不要猶豫了 . 金日m痛=_= 但系約左小學friend. 本來已經好無mood `e_e 不過因為掛住佢地所以就黎了^_^ 人: 寶華,慧儀,嘉雯,丹苗,紫穎.嘉琪,某人 12:30 北江-_- 行左一個圈圈都無就走. 跟住行左去銀座=0= 我都唔記得點樣過去了 等左好耐位位.之後食kFC 正 : D 十年無食. 不過好飽好味右凍死 3:00 千色=_= 之後走了出元朗 去千色 等brabra過黎.佢肥左 仲矮過我 仲平過我 正xd 行左陣~_~ 行左兩次貼紙相鋪都無影到-0- 仲好KAI咁阻街-_- 成班傻豬系到影相相. 之後熱到PK地番天水圍. 答車車我讓座xd問婆婆坐唔坐.(我強調把聲超甜超靚超溫柔) 跟住婆婆d牙好黃加噴口水令我有d驚=v= 不過佢突然大嗌讚揚我既良好美德 搞到面紅 :p 婆婆落左車之後 我講佢壞話俾個伯伯聽到 啤鳩我. 5:00 bra屋企=口= 之後班傻豬右拉右推去左brabra屋企. 仲撞到好幾個可銘人xd brabra屋企好靚*v* 班傻豬右影相相. 系咁影, 系咁合照. 系咁偷影. 之後搞左好耐都未影到相=_____= 呀wing話養我 我記得咖哈. 之後覺得自己留m:) 行路腳震.哈哈哈 不過俾大家話我靜,唔出聲xd 屌佢老母A_A食撚屎 上句戈句突然想打 唔關事咖. 好攰呀/w\ 之後行番屋企 唉唉唉-.- 某人同某人似情侶 好野 相相相相相相相: 聽日班會旅行 唔想去