|
i♥U ;★
|
| ♥多一點 才會慢慢發現
因為你 讓我心甘情願
喜歡在你的臂彎裡胡鬧
你的世界是一座城堡
在大頭貼畫滿心號
貼在手機上對你微笑 常常想
我說的話你是否聽得進去
明明很想生氣 卻又止不住笑意
在我的心裡 你真的就是唯一 愛
就是有我常賴著你
就這樣 一天多一點 慢慢地累積感覺
兩人的世界 就能夠貼近一點♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我女朋友哇索野*v*-> 
我地合照一大張*3*-> 
係咪想睇真人呢;v-> 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日朝早媽媽因為1d野吾理我啦v3v[無錯就係戈件事啦穎穎.\口/.]
唉唉.我都吾想咖t3t.鬼叫睇上癮咩-3-
我都知我好變態._,不過係你生到我咁咖喎.無得計咖.傻仔.-,-
最多我答應你一星期睇一次囉;[不過到時可能一連睇3套.xd]
最多.呵呵.下一次唔好畀你發現xd.
umum.我諗好多人都唔知我講緊咩.都係吾講=_=
下午本來番教會旦係好q挂穎穎所以就番學校陪佢啦;0v0.
穎穎好衰好衰-3-哼哼.成鬼日蝦人.\口/.吼.
不過我點都嬲吾落咖啦.v-算把啦.我吾識嬲人咖^V^
我成鬼日都開開心心咁.呵呵,無計我天生做小醜.
可能我小學戈陣抑鬱-,-而家好番變左.xd我吾洗食藥咖哈哈.
既然無人對我好就要對人好.-/\-講下笑姐.很多人對我好好.
係學校走左之後去買野xx;-,-我喊左好叻.
勁快喊得出囉咩事.吾想同d錢告別.不竟我係草根.t3t[提到我傷心事]
點解我可以窮成咁咖姐.真係好慘...只係18個幾蚊都要喊t3t.
一諗到自己無錢就喊得出.超可憐.-_-而家眼紅緊囉乜野事.0-
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我條女真係右索右正;
雖然未搞過._,xd
傻下傻下幾可愛呀.^v^
我愛你.小卓寶唄.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[完]
| |
|
« | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | ... | 477 | »
|
|