|
i♥U ;★
|
| 總是 忍不住寂寞掉下眼淚
你才會給安慰
擔心 短暫的晴天
隨時 都可能 被陰霾收回
等待 有機會最壞也最甜美
我樂觀卻疲憊
因為 太怕失去你
所以連快樂裡 都裝滿悲傷
你不曾發覺
你總是用右手牽著我
但是心卻跳動在左邊
你和我之間的遙遠
永遠隔著親切 愛少的可憐
伸出右手 想陪著你向前走
感受 你愛我的心跳在左邊
那麼深深 愛你的我
相信你會了解
今日放假.0v0.因為係香港回歸既日子;7月1.
同時都係2008年下半年開始既第1日.3.
大家做左d咩黎哩;v3v?!
今日發生左d超吾開心既野,話說我屋企d魚魚都死清光.t3t
超慘.佢地病左生到成身白色好可怕.搞到我見到佢地都想嘔囉.
我完全吾錦望到佢地.我同佢地祈左好多次禱.不過好想似無咩用咁-_-
一早就番教會嚕@v@'大家都好火熱xd
跟住就番屋k啦.跟住既野就吾講咁多.
呀係哩.奇怪點解今日同琴日既訪客人數多左咁多-,-
http://www.3boys2girls.com/viewthread.php?tid=267305&extra=page%3D8%26amp%3Bfilter%3Dtype%26amp%3Btypeid%3D33&page=2
哩條人係本人以前既朋友-.-佢真係太嘔心.煩請大家上到去盡踩一下;!謝(:
謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(:謝(
係咪好可愛呢.^v^我岩哩味咖.
我小小的床;!
*0*索野.
{完}
| |
|
« | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | ... | 477 | »
|
|