今個星期都好忙,,忙到online都冇時間...又多野溫,,又多野做..唉~!!好辛苦a!!!e排都懶打blog la>.....
星期一 默中文 <將進酒>,,story test
星期二 測數學,,團體動力
星期三 交登山份500字感想 [生命揸fit人]
星期四 test chapter 5 [where the money goes]
星期五 默中文<兵車行>
e 5日都忙到吾知點......星期一派佐history testpaper,我竟然有51分wo....已經好好la....全班最高分ge人得6x分...默將進酒戈陣完全forgot曬lo...得0分...唉~!!then星期二測maths ,so星期一放學去佐肥仔家study.....maths 有85分a!!!星期四落雨吾去上PE堂,,so係課室上堂..阿sir say猜IQ題....開頭問佐好多about basketball ge野,...好小好小人識...then我say我地出你答...佢識好小咋,,第1~4行都係加佐5分,,第5行加佐2~3分....好happy...then星期四派星期一默ge默書,,我都知自己咩事ga la....0分lo.....><因為星期一默默書吾合格,so星期四要留係度study,,,,but miss都好快走佐la...佢say1:30要去開會,,so要我地承諾....我承諾80分....溫佐好內先識....the last有100分 a.....星期五晚KIT係英國返黎,,,,佢打比我我都吾知><then第2日佢同COLA返....2個sweet到a!!!唉~!!我都冇野好say....
|