georgiana xg blog : http://www.xanga.com/ting_chao
                     
TinG_Chao blog 
 

ting_chao
暱稱: ting_chao
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
4月........冇言
2010-03-28
2010-03-27
忙碌ge學業開始要我面...
good news ^\/^
文章分類
全部 (131)
個人感情 (4)
高一社@生活 (11)
未分類 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
ceci xanga
Janice_M'' xang...
koyee
MANDY MISS
Mandy xanga
yan
RE x2
最近訪客
最近沒有訪客
時鐘

生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 74
今日人氣: 2
累積人氣: 7145
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 3 月 22 日  星期六   雨天


拱北-->新馬路-->水坑尾-->澳門廣場-->佳景m記--高士德-->大陸 愉快 分類: 未分類

今日3點幾同我ge best fd call KAY出大陸,,落雨lo!!以為落雨會冇物人出街ga la!!
點知原來吾係lo...一去到關閘戈邊超多人lo~~><估都估吾到'''
and then出到去行佐一陣就冇行lu~~去佐食我地之前想去食ge地方食野~~
就係食生果撈la~~芒果味a!!呵呵=0=好甜!!好好味~~
之後仲叫佐芝士咸牛肉夾餅a!!都ok好食la...2樣都係mop$22咋..好底食a!!!
食完又行佐一陣就back MACAU lu~~
back到MACAU就行關閘戈邊ge ESPIT同DIASO一陣就take a bus to go to新馬路,
行MACAU好快就行完,,because都冇野好行,,物都行曬la!!~平時都行悶佐lu~!!
之後經過小泉see到牛si同佢gf係入面2人世界~~呵呵''好sweet a[]
then陪佐我戈fd去澳門廣場度釘耳,,,釘完之後就去佐佳景間m記坐低食下野chat下,,都不知幾happy!!
有講有笑~~~

食完行佐一陣高士德就find我另外1個fd~!!佢就back hm lu~!!
我去亞洲find我另外戈個fd call 粟米...then佢叫我同佢出大陸,,又出多大陸一次!!
出到去有好多都開始close lu,,,so行佐一陣又去佐飲野...去佐KIMO飲~!!
我drink佐杯cappxxxx,,佢drink佐杯香蕉摩卡...2個傻ge係到play~!!play得好癲我地~!!
行到邊癲到邊lo~!!飲完又行佐一陣就back MACAU lu~~
不過,,係今日都好happy,,同d fd chat佐咁內ge野.................真係好happy a ^^好充實

就快drink完ge cappxxxx la!!!

 



2008 年 3 月 21 日  星期五   陰天


down down down 鬱悶 分類: 未分類

唉~~今日我戈fd又吾得閒!!!去吾到街!!
 原本佢叫我wait佢電話....等下等下sleep佐一陣!!
到夜晚佢都係冇call我...好sad>.< 

  物野心情都冇曬lo'''

晏晝戈陣,,我mama 打比我~~
我問佢打比我做物,,佢say冇a!!打比你chat下lo.,,,
我say返工就返工la,,chat咩電話a!!
真底死@@

 

 


 ......

(閱讀全文)


2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


仲決定緊去吾去好!!! 分類: 未分類

今日晏晝winnie the 欣問我參吾參加復活交流係去camp(22同23號)
開頭佢say我以為去H.K交流...好happy la.,,,
黠知~~
原來係我see錯佐~
其實係同h.k d義工交流下,去下camp~
都吾知去吾去好tim!!!


 

 

 



2008 年 3 月 19 日  星期三   陰天


返埋今日就放假lu~~ 分類: 高一社@生活

終於返埋今日放假la~呵呵=0=~feeling今日d time過得好內咁ge~!!

今日MORNING落bus戈陣,,see到梁家培!!

suddenly,he叫我請佢食breakfast,,我sure吾會請佢la~同佢有親a...

then同Cola一齊返學~~
跟住break戈陣有2個fds問我過吾過H.K ,,我sure want la!!戈陣時ge心情上升中...
but問my&wsp......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


參觀少年感化院 愉快 分類: 高一社@生活

今日去佐路環ge少年感化院參觀a!!未去戈陣好心急~想知道入面d環境係點;又想見下d人等等...好多都好想知道!!
我地10點半去到lu~戈度d輔導員叫我地將自己所有重要ge野放係locker入面,, 又叫我地講野吾好咁大聲...
聽佐小小about感化院ge野之後就有人bring我地去參觀la-->>

首先去佐2間獨立又空擴ge room,以我ge記憶好似係一入去ge人去......

(閱讀全文)