尋晚嘈完成晚訓唔到..唉..到六點半叫老公起身之後諗住訓..都係訓唔到..到十一點度先訓到..但老公一點食飯打比我"
佢打完比我之後又訓唔到喇..起左身玩msn..開左老公msn..我情願冇開過牙..一開就比我知道左一d好唔應該既野"
我真係好失望牙..太過份喇..但今次已經好冷靜喇..你要咁我真係冇野好講..我唔明點解你會變返以前咁..你唔滿足??
我冇出聲..我知我講出黎我地只會玩完..我唔想咁牙..我一路搵耤口幫你解釋你唔會咁做..我希望你只係玩下..但你唔係牙"
到你放工我都當冇法生呢件事..過到去我一路同屎琳傾電..佢地今日落去踢波..我同牙魚係樓梯坐傾計煲煙..唉...
我攞左老公電話睇..條女今日又有打黎..老公都有同佢玩SMS..我係sms同條女講左幾句..你地太有問題了..條女更加有問題"
我知我咁做我都有問題..我唔應該咁做..但我冇辦法唔去咁做..到返到屋企條女sd再返sms比你..你知道之後我睇得出你好緊張..
你竟然係我面前sd返sms比佢..你有冇諗過我感受牙..我知道你地傾電玩sms我己經好心痛..仲要係我面前做呢d野"
我攬住你既時候我攬得好實..我好怕好怕..我好怕會失去你..好怕再冇機會可以攬得你咁實牙..可能連同你做朋友都冇得做..
幫老公洗完頭十二點就走..我一行出你門口我就好驚..你話沖完涼打比我架..有冇牙"我仲要知道你又同人傾電話"
返到去sd sms比你又唔覆..唉....我呢排sd親sms比你你都唔覆..見住人地一sd sms比你你就即覆...好心痛..
陪完牙妹去食野佢都冇打過比我..返到上屋企再打比你你都係同人傾緊..連訓你都冇打一個電話比我...算啦"
你當我係乜牙..其它女你就咁緊張..咁好傾..我呢??為左果d女你可以咁對我..我知你唔會再留係我身邊耐架喇"
我唔敢再諗其它野牙..我知道你呢刻仲唔離開我係因為仲有野未去解決..只要解決左..我相信你己經離開我"
一次過痛失兩個自己最親最愛既人..我真係好辛苦..我唔想再係咁牙..我就算啞忍都冇用..你既性格永遠唔會變架"
|