■‘`Φ 情人無須一再為我諾言〃 你夠膽遺下我卻話對我好 ×*[▊愛老公一個〃小昆豬 *]
【我*:"只\/*/:需要你,.:*"】
tingb1104
暱稱: *"屎〃婷豬‵*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[[*。很累了*≠`' ...
[[*。嬲死*≠`',,
[[*。沙田*≠`',,
[[*。努力*≠`',,
[[*。訓死*≠`',,
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*" 屎〃婷‵相簿* 2...
*"屎〃婷‵相簿*1
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 7
今日人氣: 7
累積人氣: 3075
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


[[*。清楚*≠`',, 分類: 未分類

尋晚嘈完成晚訓唔到..唉..到六點半叫老公起身之後諗住訓..都係訓唔到..到十一點度先訓到..但老公一點食飯打比我"

佢打完比我之後又訓唔到喇..起左身玩msn..開左老公msn..我情願冇開過牙..一開就比我知道左一d好唔應該既野"

我真係好失望牙..太過份喇..但今次已經好冷靜喇..你要咁我真係冇野好講..我唔明點解你會變返以前咁..你唔滿足??

我冇出聲..我知我講出黎我地只會玩完..我唔想咁牙..我一路搵耤口幫你解釋你唔會咁做..我希望你只係玩下..但你唔係牙"

到你放工我都當冇法生呢件事..過到去我一路同屎琳傾電..佢地今日落去踢波..我同牙魚係樓梯坐傾計煲煙..唉...

我攞左老公電話睇..條女今日又有打黎..老公都有同佢玩SMS..我係sms同條女講左幾句..你地太有問題了..條女更加有問題"

我知我咁做我都有問題..我唔應該咁做..但我冇辦法唔去咁做..到返到屋企條女sd再返sms比你..你知道之後我睇得出你好緊張..

你竟然係我面前sd返sms比佢..你有冇諗過我感受牙..我知道你地傾電玩sms我己經好心痛..仲要係我面前做呢d野"

我攬住你既時候我攬得好實..我好怕好怕..我好怕會失去你..好怕再冇機會可以攬得你咁實牙..可能連同你做朋友都冇得做..

幫老公洗完頭十二點就走..我一行出你門口我就好驚..你話沖完涼打比我架..有冇牙"我仲要知道你又同人傾電話"

返到去sd sms比你又唔覆..唉....我呢排sd親sms比你你都唔覆..見住人地一sd sms比你你就即覆...好心痛..

陪完牙妹去食野佢都冇打過比我..返到上屋企再打比你你都係同人傾緊..連訓你都冇打一個電話比我...算啦"

你當我係乜牙..其它女你就咁緊張..咁好傾..我呢??為左果d女你可以咁對我..我知你唔會再留係我身邊耐架喇"

我唔敢再諗其它野牙..我知道你呢刻仲唔離開我係因為仲有野未去解決..只要解決左..我相信你己經離開我"

一次過痛失兩個自己最親最愛既人..我真係好辛苦..我唔想再係咁牙..我就算啞忍都冇用..你既性格永遠唔會變架"






訪客留言 (返回 tingb1104 的日誌)


TOBYKI 於 2006-07-16 06:07 PM 發表:
你同左佢一齊甘耐..你應該好清楚佢既性格....如果你真系好中意佢...你就要努力爭取....如果到有一日佢冇左你...佢會好後悔....因為你為佢做左好多野....系冇一個女仔會做到既野


 
                                                                                                              茄字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我想問下你係邊個牙???
 
我想同你講..我係好清楚佢性格..但我點努力都好..佢要走既我係冇可能留到佢"
係佢眼中更加冇"後悔"呢兩個字...我為佢再做更多既野都係冇用..
我知佢覺得任何一個女仔都做到我做既野架咋"
Posted at 2006-07-17 03:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]