好耐冇寫日記嚕..太比心機返工嚕..由六號開始返工的..就黎返左三個星期喇..呢到做得幾開心..老公都有返工喇..大家努力
但返左工之後極少時間見面..老公每日要六點度就起身整野返工..我就十一點先起身..老公放八點我就放一點..勁唔夾..
連放假都唔夾..佢放假實唔會出黎等我放工果d架啦..圍有我放假去搵佢囉..又唔係見足成日..見幾個鐘又要分開..唔開心牙
但返工冇辨法啦..冇得見都算啦..連傾電每日都係一兩次咋..仲要傾唔夠兩個字就收線..日日都係咁..我地既感情會不會淡呢???
希望快d出糧可以老公一齊出去行街買野啦..好耐好耐冇同老公出過街喇..有好多野都想買..同老公去睇電腦睇衫睇好多野..
|