尋晚成晚冇訓過..一朝早過左去搵老公..買左麥當勞早餐上老公到..上到去老公唔知同邊個傾緊電話..冇出聲亦唔敢問佢"
自己食完野之後坐係到望住佢..之後幫佢整返個msn..但整極都唔得..佢係梳化訓著左..我入左房一陣之後就出去叫佢入房訓"
訓之前我聽到好似有個女仔打比老公..都冇問佢一句..訓到兩點幾老公冇端端有個sms..我一睇就已經知道老公識左個女仔lu..
佢睇完就打比梁祝..我仲要聽到梁祝問佢尋晚返到屋企有冇同條女傾電..佢答佢傾左陣..之後佢見我醒左就出左房傾喇"
你令我很懷疑..冇耐我sd左個sms問佢..佢淨係話係梁祝個fd..唔關佢事..仲話我唔信佢就算..我冇野好講啦..
差唔多訓著既時候屎琳打黎嘈醒我了..同屎琳傾傾下老公冇啦啦攞左芒果旦糕入房食..仲餵我食 >V<" 奇怪"
隔左陣佢出去唔知攞左d乜入黎之後仲叫合埋眼唔準偷睇..老公買左枝紅色波板糖比我..果刻唔知點解得少少開心..
我仲同屎琳講.."送一枝波板糖比我 = 比佢識一條女" 我咁諗可能過份..但我係你條女黎架..希望你冇呃我..
條女又打黎..條女係咁叫你出去搵佢..我相信今日如果我冇過黎的話你一定同梁祝出去見條女..我係度阻住你地嗎..
到夜晚我都唔敢同佢講野..我唔想同佢嘈牙..幫佢洗完頭十一點度冇野做我就話走..但佢又話咁早..唉..想點牙"
我叫佢陪我返屋企佢都唔肯..又話放假先..唉..我真係好想你係我身邊牙..但永遠我需要你既時候你都不見了"
|