同屎琳傾電傾到六點五先收線..超眼訓但六點七就要叫老公起身..一打比佢聽一聽唔出聲就cut左我線..又冇打返比我..無奈"
今日老公返九龍灣..老公八點幾落街搭車先打比我..但今日多左野講,老公d態度仲好似好左好左..定係我好耐冇同老公咁呢??!!
老公上到車傾多陣就話落車先打比我..但都冇打到lu..到點幾老公先打電話黎..又話唔食飯住..快d做完可以快d走..飯都唔食,傻"
到三點幾四點又打黎話老闆走左..果到得返佢同牙仲..叫我地上左去佢地做野果到..成五點幾先過到淘大..係樓下等埋一齊上去"
上到去超熱超臭..見到老公做野做到好辛苦我好心痛喔..我仲話..老公搵既錢真係血汗錢黎架..老公返工真的很辛苦喔.. >V<"
梁祝同牙bee六點己經過到九龍灣..但老公同牙仲未做完野未走得所以叫梁祝同牙bee去德福行住街先..幫老公抹背脊..嘰"
到七點幾佢地先搞掂哂d野先走..係淘大行過德福搵馬會先..拖住老公好正"老公攞完錢又買波..曳到屎..之後就會合梁祝佢地..
之後去左打機..我同屎琳同牙bee3個係廁所煲煙傾計..痴線的..傾完之後就出返打機..同屎琳玩頭文..架車快左超多啵..呵呵"
打完機就送牙bee去搭車..之後我地去食野..本來去食車仔麵但好多人..去左餐廳食野..同老公食朱豬米線..食完就名自名走lu.."
[[ 今日同老公一齊好開心牙..如果以後既日子都可以繼續同老公咁就好喇..不過我相信你地仲有聯絡既我一日都唔會開心..
我同老公每日都仲會為左你嘈..因為你既出現令到我同老公既感情淡淡淡淡淡淡淡了"因為你..令老公對我變了..恨恨恨]]
|