是我當天做過既時或對某事件的感受 ~~ or係一d歌詞~~~~~~~~~~~
今日佢23點幾打過比我,叫我睇完電影打番比佢,但打唔打好呢??今朝佢走左之後到e+都係聽過1個電話,仲要得7秒咋....
有時,我都唔知自己想點....好煩牙--”
但煩咩我都唔知...
有時我覺得...但又唔知係唔係喎...so...