| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
| 好吾開心1"[ |
分類: 吾開心 |
今日我勁吾開心1,,,
其他野吾想講,,,
我靜係知我今日係咁喊,
喊到吾識收聲,,,
你知吾知我同你講分手個時,
係咁喊,,,
個心係好痛呀,,,
你知吾知呀,,,
我係因為中2你先會咁,,,
咁你知吾知點解,
我明知同你講左,
係會好心痛係又講呀,,
你知吾知呀,,,
係因為我中2你先會同你講,,,
就係因為我中2你,
先吾想好似e+咁,,,
e+我地既關係種差個朋友
我真係吾想好似e+咁lo,,,,
我地係拍咁拖架,
吾係朋友呀,,,
你知冇,,
其實我都傷心,,
係好傷,,
|
| 發表時間:2007-12-05 08:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
| ok啦"[ |
分類: ok啦"[ |
今日番到學見到丫俊佢地係到升期,,,
今排隊日個時係咁M痛,
痛到我仆街,
係咁痛,
痛到吾洗上堂,
真係攞命,,,
到左DT,
上上下堂,
又痛,
今次真係痛到我喊,,,
我上去見到丫俊,,,
吾知佢見吾見到我尼???
之後我上到去係到喊左一陣,,,
連飯都冇食,,,
咁我米食丫哥(勤少)比我既朱古力,
好好味,,,
多謝丫哥,,,
/\/\"
食完朱古力之後就吾痛lu,,,
好開心呀,
之後丫哥問我幾點放學,
叫我放左學去係小食部等佢,,,
有野食喎,,,
咁我米等佢lo,,,
放左學之後,
我同丫珊,
係小食部到等丫哥,,,
等等下又見到另一個丫哥,,,
鄭子俊,,,
咁我地米同鄭子俊一齊等丫哥,,,
丫哥佢落左利話冇整野食,
我勁無奈,,,
冇野食,,,
>,<
之後我地坐係到傾計,
傾傾下丫張sir無啦啦叫丫勤少佢地,
之後又叫埋我,
問我佢地有冇蝦我,,,
我話冇,,,
個時我勁o咀,,,
之後丫哥又送我地番屋企,,,
聽日比賽呀,,,
晏就先番,,,
咁招頭早就見吾到丫俊,,,
>,<
我吾制呀,,,
我寧願吾比賽呀,,,
我要見到丫俊,,,
>,<,,, |
| 發表時間:2007-12-03 08:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| 好悶"[ |
分類: 吾知1 |
唉,,,
今日好Q昆悶呀,,,
我瞓到成12點幾,,,
我瞓瞓下我丫媽叫我出九龍,,,
我話吾出,,,
佢話我吾出,
都吾比出街,
咁我米同佢出lo,,,
出到去勁悶,,,
行左一陣就番,,,
番到屋企冇野做,,,
就瞓左一陣,,,
|
| 發表時間:2007-12-02 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
| 好開心"[ |
分類: 開心 |
唉,,,
招頭早就要補習,
今招出左去陪倩倩煲煙,
煲完煙之後就番去補習,
行行下,
丫哥無啦啦打個利,
勁o咀,
補習超悶,
悶到仆街,
補完英文之後就係令女miss堂,
放左學之問令女miss攞電話,,,
番到屋企冇野做,,,
係到挽電腦,
係msn同丫哥計,,,
傾傾下都冇野傾,
咁我米去做功課,,,
做完功課米係咁問我丫媽比吾比我出,
開頭吾比,
最後都比,,
不過要6點前番,
有得出,
米叫丫俊佢地出lo,,,
我同丫寶行行下,
係咁係到笑,
笑死我,,,
丫寶係咁講同一句野,,,
(吾想打,,,)
之後丫寶話去鬼屋到挽,
咁米去lo,,,
去到鬼屋個時好黑,
丫寶驚都吾咁入去,
我係咁叫佢入去,,,
我地入去個時,
丫寶係咁捉住我隻手,
係咁捉住丫哥頂帽,
笑死我,
丫寶捉我隻手捉到好痛,
入左到去都冇野挽,
米出番利,
我地行番利個時係咁挽,,,
我地係咁整佢地,,,
係咁挽,,,
係咁追勁好挽,,,
丫寶係咁追丫哥,,,
佢地愈追愈遠,,,
靜番我同丫俊兩係到傾計,,,
番到大埔中心,,,
我同丫寶係咁比佢地整,,,
今日勁好挽,,,
係咁同佢地挽,,,
/\/\" |
| 發表時間:2007-12-01 11:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| ok啦"[ |
分類: ok啦"[ |
今日成日都冇乜野做,,,
放係就到發癫,
都吾知咩事,
放左學後之後,
本來諗住走,
但係見到丫俊係到升期,
所以冇走到,
留係到睇佢,,,
我係小食買買下野,
鄭子俊行過,
我米叫佢請我飲野,,,
佢真係請,,,
之後我同丫珊係咁同佢挽,
笑死我,,,
佢勁搞野,
真係成個細咁佬,,,
叫佢做我丫哥又吾得喎,,,
激死我啦,,,
之後我去左次所,
去完次所,
丫勤少問我地食吾食泡芙,,,
我話食,
之後佢我地上去家政室等佢,,,
一等就等左半個鐘到,,,
我同丫珊係咁望丫哥,,,
丫哥超得2,
之後丫哥拎左D泡芙出利,
咁我同丫珊米啦啦霖落去食lo,,,
丫哥整既泡芙好好味呀,,,
係勁好味,,,
有咖啡,,,
>v<"
好味,,,
>3<
之後同丫哥佢地一齊番,,,
丫哥就送我,,,
鄭子俊就送丫珊,,,
今日勁好笑,,, |
| 發表時間:2007-11-29 09:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19 | »
|
|