tinglovehao
暱稱: 傻kai﹏婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
ok啦"[
勁吾開心"[
痛痛!!!
痛痛!!!
誤會,,,
文章分類
全部 (93)
ok啦"[ (5)
吾知1 (10)
吾開心 (11)
開心 (13)
歌詞 (3)
未分類 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 97
今日人氣: 0
累積人氣: 2180
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


好吾開心1"[ 分類: 吾開心

  今日我勁吾開心1,,,

其他野吾想講,,,

  我靜係知我今日係咁喊,

喊到吾識收聲,,,

  

  你知吾知我同你講分手個時,

係咁喊,,,

  個心係好痛呀,,,

你知吾知呀,,,

  我係因為中2你先會咁,,,

咁你知吾知點解,

  我明知同你講左,

係會好心痛係又講呀,,

  你知吾知呀,,,

係因為我中2你先會同你講,,,

  就係因為我中2你,

先吾想好似e+咁,,,

  e+我地既關係種差個朋友

我真係吾想好似e+咁lo,,,,

  我地係拍咁拖架,

吾係朋友呀,,,

  你知冇,,

其實我都傷心,,

  係好傷,,

 

發表時間:2007-12-05 08:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


ok啦"[ 分類: ok啦"[

 今日番到學見到丫俊佢地係到升期,,,

今排隊日個時係咁M痛,

痛到我仆街,

係咁痛,

痛到吾洗上堂,

真係攞命,,,

  

到左DT,

上上下堂,

又痛,

今次真係痛到我喊,,,

我上去見到丫俊,,,

吾知佢見吾見到我尼???

之後我上到去係到喊左一陣,,,

連飯都冇食,,,

咁我米食丫哥(勤少)比我既朱古力,

好好味,,,

多謝丫哥,,,

/\/\"

食完朱古力之後就吾痛lu,,,

好開心呀,

之後丫哥問我幾點放學,

叫我放左學去係小食部等佢,,,

有野食喎,,,

咁我米等佢lo,,,

放左學之後,

我同丫珊,

係小食部到等丫哥,,,

等等下又見到另一個丫哥,,,

鄭子俊,,,

咁我地米同鄭子俊一齊等丫哥,,,

丫哥佢落左利話冇整野食,

我勁無奈,,,

冇野食,,,

>,<

之後我地坐係到傾計,

傾傾下丫張sir無啦啦叫丫勤少佢地,

之後又叫埋我,

問我佢地有冇蝦我,,,

我話冇,,,

個時我勁o咀,,,

  

之後丫哥又送我地番屋企,,,

  

聽日比賽呀,,,

晏就先番,,,

咁招頭早就見吾到丫俊,,,

>,<

我吾制呀,,,

我寧願吾比賽呀,,,

我要見到丫俊,,,

>,<,,,

發表時間:2007-12-03 08:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


好悶"[ 分類: 吾知1

 唉,,,

今日好Q昆悶呀,,,

我瞓到成12點幾,,,

我瞓瞓下我丫媽叫我出九龍,,,

我話吾出,,,

佢話我吾出,

都吾比出街,

咁我米同佢出lo,,,

出到去勁悶,,,

行左一陣就番,,,

  

番到屋企冇野做,,,

就瞓左一陣,,,

 

發表時間:2007-12-02 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


好開心"[ 分類: 開心

 唉,,,

招頭早就要補習,

  

今招出左去陪倩倩煲煙,

煲完煙之後就番去補習,

行下,

丫哥無啦啦打個利,

勁o咀,

補習超悶,

悶到仆街,

補完英文之後就係令女miss堂,

放左學之問令女miss攞電話,,,

  

番到屋企冇野做,,,

係到挽電腦,

係msn同丫哥計,,,

傾傾下都冇野傾,

咁我米去做功課,,,

做完功課米係咁問我丫媽比吾比我出,

開頭吾比,

最後都比,,

不過要6點前番,

有得出,

米叫丫俊佢地出lo,,,

  

我同丫寶行行下,

係咁係到笑,

笑死我,,,

丫寶係咁講同一句野,,,

(吾想打,,,)

之後丫寶話去鬼屋到挽,

咁米去lo,,,

去到鬼屋個時好黑,

丫寶驚都吾咁入去,

我係咁叫佢入去,,,

我地入去個時,

丫寶係咁捉住我隻手,

係咁捉住丫哥頂帽,

笑死我,

丫寶捉我隻手捉到好痛,

入左到去都冇野挽,

米出番利,

我地行番利個時係咁挽,,,

我地係咁整佢地,,,

係咁挽,,,

係咁追勁好挽,,,

丫寶係咁追丫哥,,,

佢地愈追愈遠,,,

靜番我同丫俊兩係到傾計,,,

番到大埔中心,,,

我同丫寶係咁比佢地整,,,

 

今日勁好挽,,,

係咁同佢地挽,,,

/\/\"

發表時間:2007-12-01 11:00 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


ok啦"[ 分類: ok啦"[

 今日成日都冇乜野做,,,

放係就到發癫,

都吾知咩事,

  

放左學後之後,

本來諗住走,

但係見到丫俊係到升期,

所以冇走到,

留係到睇佢,,,

  

我係小食買買下野,

鄭子俊行過,

我米叫佢請我飲野,,,

佢真係請,,,

之後我同丫珊係咁同佢挽,

笑死我,,,

佢勁搞野,

真係成個細咁佬,,,

叫佢做我丫哥又吾得喎,,,

激死我啦,,,

之後我去左次所,

去完次所,

丫勤少問我地食吾食泡芙,,,

 我話食,

之後佢我地上去家政室等佢,,,

一等就等左半個鐘到,,,

我同丫珊係咁望丫哥,,,

丫哥超得2,

之後丫哥拎左D泡芙出利,

咁我同丫珊米啦啦霖落去食lo,,,

丫哥整既泡芙好好味呀,,,

係勁好味,,,

有咖啡,,,

>v<"

好味,,,

>3<

之後同丫哥佢地一齊番,,,

丫哥就送我,,,

鄭子俊就送丫珊,,,

 

今日勁好笑,,,  

發表時間:2007-11-29 09:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]