MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

Free I Love Myself MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
tingsweet
暱稱: ♥ 美 薯***`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2012-01-10
2010-12-29
2010-12-24
2010-12-11
文章分類
全部 (1668)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1668
留言總數: 206
今日人氣: 1
累積人氣: 33402
 
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


2009-05-05

0830-1030 英文
Miss幾乎比哂份作文既答案我地-3-
相信5分又在望XD

本來放學既,但去左電腦室做中文PJ
做完同幾條傻仔去大排檔食飯
當佢地沈迷講緊打機既時候
我諗左好多好多野
終於,諗到可以用咩黎形容依家既你
*你好自私!你冇顧及過我既感受!
你怕失去既感覺、你怕傷痛既感覺
所以你選擇分開,但行為上,仍然冇改變-3-
只係少左情侶之間應有既親密行為
你甘樣做,對你黎講真系好好!
吾洗怕有一日會分開,又可以吾改變原本既行為
一舉兩得!
但我呢?每一日我都吾知點好
我想遠離你一D,但我每次都忍吾住
我真系改變吾到,雖然我吾想變,但........我知道吾得!
我好難受,日子同以前一樣,但我吾可以再痴近你
當每次得我同你兩個既時候,我就好想拖住你、攬住你
我更傻到,同你行既時候,突登放低雙手
妄想你有一刻,會拖住我
好辛苦好辛苦好辛苦
你根本吾明白我既感受!
想點呀?救命呀!

食完返屋企,同佢返屋企既途中
幾乎冇講過野-3-
3點9,好自然甘打比瓜健叫佢起身返工-3-
就好似你甘,已經習慣左!

夜晚,竟然冇等到佢放工
因為,我真系好累好累,10點幾已經訓左-3-
但,教左鬧鍾11點半起身-3-
吾洗等鬧鍾響,佢打比我XD
但傾左兩句,我又訓左教喇-3-

刊登時間:2009-05-06 07:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


2009-05-04

家建一朝早就話我今日精神好好
其實,我覺得只系哄我既姐!

0830-1030 人際
10條家規,好冇心機做-3-
好冇mood上堂 : (
愛心晚餐工作紙
吹得好勁-3-

1040-1240 數學
上左半堂之後,終於忍吾住坐左後去
同瓜健坐-3-

放學同瓜健,家建,啊國食燕雲莊
唉~又要請瓜健食飯喇
之前輸左波 : (
食完去瓜健屋企,做功課
佢又話打舖機先-3-
我自己系sofa睇電視
我望住坐系電腦檯前面既「佢」
我覺得好難受,以前我仲鍾意坐系佢隔離
繞住佢隻手/卜系佢手臂
但今時今日既我,已經吾可以再甘做
我已經冇甘既權利,差d喊左出黎-3-

我等到好眼訓,3點半未夠終於訓著左
一訓訓到差吾多6點半囉
起身既時候佢仲打緊機-3-
我吾知比咩反應佢
唯有食完飯先,食飯既時候先記得要哂相
甘食完就極速落去哂相喇
哂完返上黎就正式做功課

冇乜心機做,做下又睇下電視-3-
做完都差吾多10點魯
但佢仲未做完囉,又話等遲d先做
10點半返屋企喇,佢送我落樓下
我好吾捨得,好吾想走,好想留耐d
但我吾可以甘做 : (
點解分開左都仲好似未分開之前甘?
點解分開左你仲要甘關心我?
點解分開左你態度都吾變?
點解分開左你仲定時定候打比我?
點解?點解要甘對我?
我覺得依種根本系一種折磨
但點解我又甘享受?點解我願意受依種折磨?
點解我吾願意改變?
知吾知我好辛苦?知吾知我幾難受?

返到屋企同佢傾左兩句沖涼,玩電腦
玩到吾想玩入房睇電視
等到1點瓜健仲未打比我
打左比佢,點知佢已經訓左教-3-
你又話打比我 \ . /
但其實我已經吾應該去嬲,唉~
佢雖然應承左我話會打比我,但.........
唉~我都吾知點講呀!
打完比佢即刻訓著左-3-

刊登時間:2009-05-05 02:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]