| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-05-05  |
0830-1030 英文
Miss幾乎比哂份作文既答案我地-3-
相信5分又在望XD
本來放學既,但去左電腦室做中文PJ
做完同幾條傻仔去大排檔食飯
當佢地沈迷講緊打機既時候
我諗左好多好多野
終於,諗到可以用咩黎形容依家既你
*你好自私!你冇顧及過我既感受!
你怕失去既感覺、你怕傷痛既感覺
所以你選擇分開,但行為上,仍然冇改變-3-
只係少左情侶之間應有既親密行為
你甘樣做,對你黎講真系好好!
吾洗怕有一日會分開,又可以吾改變原本既行為
一舉兩得!
但我呢?每一日我都吾知點好
我想遠離你一D,但我每次都忍吾住
我真系改變吾到,雖然我吾想變,但........我知道吾得!
我好難受,日子同以前一樣,但我吾可以再痴近你
當每次得我同你兩個既時候,我就好想拖住你、攬住你
我更傻到,同你行既時候,突登放低雙手
妄想你有一刻,會拖住我
好辛苦好辛苦好辛苦
你根本吾明白我既感受!
想點呀?救命呀!
食完返屋企,同佢返屋企既途中
幾乎冇講過野-3-
3點9,好自然甘打比瓜健叫佢起身返工-3-
就好似你甘,已經習慣左!
夜晚,竟然冇等到佢放工
因為,我真系好累好累,10點幾已經訓左-3-
但,教左鬧鍾11點半起身-3-
吾洗等鬧鍾響,佢打比我XD
但傾左兩句,我又訓左教喇-3-
|
|
|
2009-05-04  |
家建一朝早就話我今日精神好好
其實,我覺得只系哄我既姐!
0830-1030 人際
10條家規,好冇心機做-3-
好冇mood上堂 : (
愛心晚餐工作紙
吹得好勁-3-
1040-1240 數學
上左半堂之後,終於忍吾住坐左後去
同瓜健坐-3-
放學同瓜健,家建,啊國食燕雲莊
唉~又要請瓜健食飯喇
之前輸左波 : (
食完去瓜健屋企,做功課
佢又話打舖機先-3-
我自己系sofa睇電視
我望住坐系電腦檯前面既「佢」
我覺得好難受,以前我仲鍾意坐系佢隔離
繞住佢隻手/卜系佢手臂
但今時今日既我,已經吾可以再甘做
我已經冇甘既權利,差d喊左出黎-3-
我等到好眼訓,3點半未夠終於訓著左
一訓訓到差吾多6點半囉
起身既時候佢仲打緊機-3-
我吾知比咩反應佢
唯有食完飯先,食飯既時候先記得要哂相
甘食完就極速落去哂相喇
哂完返上黎就正式做功課
冇乜心機做,做下又睇下電視-3-
做完都差吾多10點魯
但佢仲未做完囉,又話等遲d先做
10點半返屋企喇,佢送我落樓下
我好吾捨得,好吾想走,好想留耐d
但我吾可以甘做 : (
點解分開左都仲好似未分開之前甘?
點解分開左你仲要甘關心我?
點解分開左你態度都吾變?
點解分開左你仲定時定候打比我?
點解?點解要甘對我?
我覺得依種根本系一種折磨
但點解我又甘享受?點解我願意受依種折磨?
點解我吾願意改變?
知吾知我好辛苦?知吾知我幾難受?
返到屋企同佢傾左兩句沖涼,玩電腦
玩到吾想玩入房睇電視
等到1點瓜健仲未打比我
打左比佢,點知佢已經訓左教-3-
你又話打比我 \ . /
但其實我已經吾應該去嬲,唉~
佢雖然應承左我話會打比我,但.........
唉~我都吾知點講呀!
打完比佢即刻訓著左-3- |
|
|
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 834 | »
|