健健給我許下的第1個承諾
就是以後不會再像昨天那樣
0830-1030 人際
今堂講家族,要畫個家族表出黎-3-
我畫左一半已經冇心機,簡略畫就算-3-
仲要出去講解,我已經簡述-3-
我想同大家講:「陳氏家族真系好大呀!」
1040-1240 數學
我好比心機上堂,ha
健健冇啦啦拉左我後去同佢坐
影響左佢,佢都開始聽書喇!
健健,你吾好忘記自己講過既野,「爆珠」
但最後仍然系有winning環節
搞到我又冇哂心機,掛住睇佢踢
仲要輸左餐飯比佢-3-
你一定踢假波,對住隊甘既野都只系3比0?冇可能!
放學,同5個傻仔去大排檔食飯
原本今日做中文報告既,點知冇啦啦取消-3-
早知同羅肥去食飯,唉~
對吾住,陪吾到你!
佢考完數學,個傻仔上年合格今年都re-3-
吾好灰心,知嗎?
食飽返屋企
回程途中超級胃痛囉,咩事?
我:「我好胃痛呀!」
健:「胃痛呀?有冇食胃仙U呀?」
我真系吾知好嬲定好笑-3-
返到去休息左陣
又過和興打籃球
今日噴左好多蚊怕水,仲著哂長衫長褲
終於,冇比蚊咬,haha!
今日戰績,第1球已經穿針3分
佢地即刻「嘩」左出黎
都叫你地吾好睇小我嫁啦!
健健3on3時抽筋,系大抽-3-
一好返就即刻打返,你系咪未死過?
我真系好想知你系咪有過度活躍症!!!
佢地同人鬥波既時候同羅肥傾電話
點解我地兩個都仲系甘低b???
*羅肥聊我星期5踢波,哈哈!
4點幾返屋企
又玩足成日電腦-3-
健健又掛住系屋企打機吾理我
唉~放假都吾洗我陪你,打機仲重要過我 : (
小駿,多謝你陪我傾計,開解我
以前只有我開解你,依家竟然掉返轉-3-
其實我冇諗過同佢講我d野
但佢知我吾多開心,而我又想同人傾傾計
就系甘,講左比佢聽-3-
仲有,小駿多謝你陪我
知我悶,特登搵game同我玩
唉~點解健健吾會好似你甘
如果我叫佢同我玩依d game,佢一定會話我低b-3-
p.s. 我下次一定會贏你嫁!
我第1次玩,算系甘啦!
健健8點打完機,傾msn
系甘傾iphone,幫佢搵左好多有關既野
自己買野都冇甘用心-3-
睇得出佢真系真系好想買,加上佢已經講左好耐
我已經勸左佢等手鬆d先買
但佢點都吾肯-3-算數!
傾完佢又打機
11點打比佢都仲未打完-3-
諗住等佢打黎,點知不知不覺訓著左-3-
