| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-16  |
原本發緊脾氣,仲嬲緊
但一起身,又吾忍心甘-3-
你好似仲當咩事都冇發生過甘
你永遠都吾會開口哄我,對吾住都吾會講,y?
搭小巴返學wif國家隊n瓜健
0830-1030 人際
做工作紙,做完睇上年人地拍既廣告
其實好搞笑,但我好似吾多笑得出甘-3-
becoz今日心情吾多好 
Miss問瓜健:「系咪你激嬲左佢ah?」
忍吾住笑左,今日既第一個笑容!
之後好似咩都吾記得哂甘,照玩-3-
又有野做喇,好忙ah
要拍廣告x6
男生們邀請我入佢地嗰組,好啦!
男生x6,女生x1 所有女主角要由我擔當-3-
已諗到幾個搞笑廣告,瓜健既你嗰個實走吾到,哈
落堂死去7仔買早餐 - 撈麵
1040-1240 數學
依排真系好佩服自己,上堂真系好留心,ha
靚仔sir說:「你真系美貌與智慧並重!」
開心到飛起,呵呵呵 
啊sir把口真系'朗'過油,成日都系甘!
放學去瓜健屋企
今日我下廚 - 黑椒什排蛋飯
佢食得好滋味,好開心,好滿足!
仲好開胃,食左兩碟-3-
邊個話減肥,食甘多作死你 
食飽睇怪談,睇完睇短片
有個「港男」好搞笑,放左好多片上youtube
自己改歌詞,清唱
笑到我地兩個死死下!
3點9陪佢去哂相,then佢返工
追巴士追成條街,ha
5點幾訓教,訓到差吾多9點先起身-3-
11點太肚餓,煲左個麵食,今次仲吾肥死-3-
傻仔放工同佢傾電話,發癲?嗯!
傾到好激動,哈
1點訓教!
|
|
|
2009-03-15  |
整天留在家玩電腦,看電視
兩位寶寶都出左街,可惜-3-
4點幾,去魔法食糖水wif啊輝
又系雪糕,仲吾肥死-3-
唉,連佢都話我肥左ah,點算?
食完就返屋企喇
原本出上水食飯,但太累太凍既關係冇出
而我,竟然好主動甘攞份英文功課出黎做,奇蹟!
夜晚瓜健放工過佢到
又掛住打機囉!
我11點幾已經訓左
訓到2點起左身,仲打機囉,仲要未沖涼
一陣,你d一陣都幾快嫁啵!
即死返入房訓,訓吾著-3-
就算你打完機,都一d都冇理我
哄又吾哄下,對吾住都冇聲
你明知我嬲-3- 你總是這樣!
但,我也總是不忍心,why? |
|
|
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 834 | »
|