算了,不明白就算了!
我自己的事,我明白就好了!
我不需要別人的關心了!
不去想,不是更好嗎?
怎麼要讓自己煩惱?
別人的看法,別人的閒言閒語,我介意!
還有,這是個承諾!
我要為這個承諾去忍受,去痛苦
我真的累了!
難道我又不重視嗎?
我,也曾為這段友誼而哭泣
你不會知道,你不會明白我的心情
我不想讓第三者知道我的事
由其我們班的同學
信任,我信任你,但難道這就要我背叛承諾?
想法根本不一樣,要怎樣才明白?
-------------------------------------------------------------------------------
9龍塘上課日
髮型:點解我整既頭會甘低分?
最低系啊sir幫我整,但佢比分時話o個鬆又乜乜乜-3-
lunch又一城 - 韓國屋
瓜健話要減肥,點知自己仲食麥記-3-
化妝:西式新娘妝化妝考試
Parter is Mok Ka Kin!
佢粒眼瘡仲未好返,SO可以化少一隻眼,ha
多謝方曉芬借左甘多野比我,ha
放小息時,幫瓜健脫鬍鬚,用眉鉗
好搞笑,哈哈
拉哂蓬,瓜健既叫聲,令人好易誤會
今次考試分數:70 (蠻低的-3-)
放學就返屋企魯
好肚餓,去名都小食買左d野食
返到去傾傾電話,玩玩電腦,時間好快過
見到久遠既啊包on msn,超級奇蹟
即刻add佢,傾左個幾鍾
10點幾佢放工就冇傾魯
記住ah,搞聚會ah
仲有「咪咪」!
11點幾瓜健叫我去佢到
佢系將軍澳返緊黎
佢過左黎接我
去到打打機,等佢沖完涼就教佢做功課
原本聽日先做,但佢死都要依家做-3-
做到1點幾
傾傾計甘,2點幾訓教



