| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
刊登時間:2009-03-06 08:50 PM 
|
2009-02-28  |
輸波吾輸陣`
7點幾出去,會合哂班傻仔
去寶湖球場練波,第2班d人到左魯
9點3,過廣福比賽 (冠軍賽) vs荃灣西餅隊
1平1平手,要以12碼分勝負
唉,輸左比人地
瓜健你今日d12碼失準左d啵
平時都吾系甘既!
齊齊去成仔記食野
果然冇介紹錯,又平又好味!
之後因天雨關係取消bbq活動
齊齊上ling到玩
我地打麻雀,其他人打機
佢地打機真系打得好癲-3-
6點幾走人
冇人去食飯-3-
我同瓜健去赤川撐檯腳 
食完佢陪我返一返屋企放低d野
再過佢到玩
3,4點都未訓教,傻左? |
|
|
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 834 | »
|