| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-02-01  |
健,生日快樂: )
今年用唔同既身份同你慶祝生日
其實感覺.......有d怪-3-
我想......可以用返1年前既身份黎同你慶祝
就算要我等多幾年,,其實我都願意!
每1次見你你都同我講話想搵返個女朋友
但其實,你知道我1直等緊你
只係你唔願意接受!
今天起,,忘記你放棄你!
以上既說話,,係2月1號前同你講
以下既說話,,係2月1號後同你講
經過1晚,我知我唔可以再等落去,根本冇結果
足足9個月喇,,辛苦左9個月喇~
你根本唔知,唔明我依9個月黎係點過?
好辛苦好辛苦~我真係好on9~
雖然只係1齊左132日,但o個份愛,真係好深好深
我唔知你究竟有d咩好囉其實
或者係因為你對我差,我先甘愛你
會唔會當有1日你突然間對我好好好好,我就會唔愛你呢?
我曾經諗過依個問題,好傻!
莫生,我受夠喇,我真係好辛苦好辛苦
唔想再愛你喇!
希望我真係可以做到,雖然我清楚唔係1件容易既事!
但點都好,我會努力!
|
|
|
2010-01-31  |
突登早d起身化妝迎接今晚,,戰鬥格!!!
臨收工,,其實開始緊張xd
放工,去join李嬌,,飛的過銅鑼灣
收到李玲杰電話@@
佢落黎接我地,,上到去啞左-3-
點解冇咩人既?點解莫生已經訓低左?點解叫佢都冇知覺?
算數~好彩佢踢波o個班fd都系到,,1齊玩~
安仔定楊明1見到我:「女主角到喇~」
我......好檻介=3=
過左去既事喇~
玩玩下,,同啊ling傾計,,估唔到會甘好傾: )
或者係因為大家都係曾玉輝既「ex」
李嬌兩點幾就走喇~好彩同佢地玩得埋: )
但好多都已經醉左xd
4點幾莫生終於酒醒xd
5點幾走人,,齊齊去麥記食早餐
飛的返去,,莫生癲到話飲茶囉-3-
返屋企即刻大教訓,,真係好累好累!
話早d走早d走,點知咪又係甘-3-
好sad,,個個都放飛機~
估唔到最後得返李嬌陪我去~thz~ |
|
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 834 | »
|