| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-01-26  |
day off~
早上莫生致電:「起身喇,去食燕雲莊」
me:「依家幾點呀?」
莫生:「11點喇~起身喇~」
那好吧,,再睡10分鍾起床~
點知,,起床時看看電話,,9點?咩事情?*v*
sms莫生,,最後決定飲茶
過東煌飲,,莫生,,係咪第1次同你兩條友飲茶?@@
系其他人眼中,,可能個個都覺得我同佢係好恩愛既情侶
但事實,,旁人會知咩?
有邊個會知我同佢系8個月前分左手,再見亦是朋友
其實我應該開心定唔開心?
帶埋份生日禮物出去,,提早比佢
同佢飲完茶去坐下,,再返屋企
收到佢sms :「我好中2 多謝你」
我之前送過甘多野比佢,佢都冇親口講過鍾意
o個1刻真係好開心
數個sms後,,再收到:「你送比我都中2」
1睇到,笑到唔識停,d人應該以為我傻左xd
但....因為依個sms,搞到我又係甘諗野-3-
你究竟想點?又唔係鍾意我,但又要甘講-3-
或者你對住每1個女仔都會甘講,,或者係屬於你既禮貌
但點都好,你鍾意份禮物就ok!
返屋企休息,,玩陣電腦
3點3再同莫生去大家樂tea
食完坐陣返屋企
多麼不捨 : (
唔記得左夜晚去左邊-3-
|
|
|
2010-01-23  |
day off~
2點幾同肥龍,,啊奕返大陸行街
一行行到8點3,唔捨得走囉xd
佢地不停比意見我,haha
最後買左好多野xd
飛返上水金香打邊爐@5d聚會`
雖然得7條友,但冇所謂啦~
打完去孖8 hea左陣
再去公園坐陣,吹下水
趕曼後一班273a返去
返到去玩陣電腦訓~ |
|
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 834 | »
|