MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

Free I Love Myself MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
tingsweet
暱稱: ♥ 美 薯***`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2012-01-10
2010-12-29
2010-12-24
2010-12-11
文章分類
全部 (1668)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1668
留言總數: 206
今日人氣: 1
累積人氣: 33428
 
2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26

day off~
早上莫生致電:「起身喇,去食燕雲莊」
                  me:「依家幾點呀?」
                莫生:「11點喇~起身喇~」
那好吧,,再睡10分鍾起床~
點知,,起床時看看電話,,9點?咩事情?*v*
sms莫生,,最後決定飲茶
過東煌飲,,莫生,,係咪第1次同你兩條友飲茶?@@
系其他人眼中,,可能個個都覺得我同佢係好恩愛既情侶
但事實,,旁人會知咩?
有邊個會知我同佢系8個月前分左手,再見亦是朋友
其實我應該開心定唔開心?

帶埋份生日禮物出去,,提早比佢
同佢飲完茶去坐下,,再返屋企
收到佢sms :「我好中2 多謝你」
我之前送過甘多野比佢,佢都冇親口講過鍾意
o個1刻真係好開心
數個sms後,,再收到:「你送比我都中2」
1睇到,笑到唔識停,d人應該以為我傻左xd
但....因為依個sms,搞到我又係甘諗野-3-
你究竟想點?又唔係鍾意我,但又要甘講-3-
或者你對住每1個女仔都會甘講,,或者係屬於你既禮貌
但點都好,你鍾意份禮物就ok!

返屋企休息,,玩陣電腦
3點3再同莫生去大家樂tea
食完坐陣返屋企
多麼不捨 : (

唔記得左夜晚去左邊-3-

 

刊登時間:2010-02-15 12:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


2010-01-23

day off~
2點幾同肥龍,,啊奕返大陸行街
一行行到8點3,唔捨得走囉xd
佢地不停比意見我,haha
最後買左好多野xd
飛返上水金香打邊爐@5d聚會`
雖然得7條友,但冇所謂啦~
打完去孖8 hea左陣
再去公園坐陣,吹下水
趕曼後一班273a返去
返到去玩陣電腦訓~

刊登時間:2010-01-26 01:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]