早上 : 同啊達,肥熾,肥龍唱k lunch in 旺角neway
達達教我唱歌,haha
叫錯左野食,生蠔囉-v-
幾驚又腸胃炎xd
下午 : 唱完k返明愛探老師
join埋嘉俊,肥龍走左
返到去岩岩好放學
點知今日啊福o個班人都返左黎,拎完成十打西餅囉-3-
我地兩手空空,點同人玩-v-
探哂其他老師先,好彩個個都認得我xd
個個老師一見到我地都問同個問題-3-
:「依家返工定讀書呀?」:「依家點呀?」
最後等MissChan補完課搵佢
去左課室等佢放,一入到去我講:「你未補完嫁,仲有下場」
點知佢即刻派d野比我地,即開波教野-v-
仲講哂成份野,哈~滿足哂xd
真係好懷念以前系明愛上堂既日子`
甘岩肥孔同肥峰都返左黎,一齊傾計
傾完去牽閒間會所篤波wif達達,肥熾
達達教識左我篤波,very good
肥孔接近8點先落黎-3-
冇耐,去join李wing上我屋企
夜晚 : 幫佢教完妝,join啊飛,啊包,邦邦,啊鈞去MK
去Western City樓下join啊朱,啊基,李嬌,肥軒
一路玩一路等齊人
啊Rock,細健,楊娟,馬騮,德德,豪仔分別到埋~
成晚係甘影相係甘玩係甘飲係甘唱歌xd
有人飲醉,唔止1個囉xdxdxd
玩到6點就閃人喇`
分幾班人走,飛的去火車站
點知第2間的士班人直接飛返粉嶺\ " / 早知我跟車xd
返到屋企7點幾,冇耐訓教~
p.s. 多謝啊基同李wing既禮物>3<