| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-09-12  |
凱兒b 4歲生日快樂>u<
2點先起身,玩左陣電腦
4點同藍藍,大b去join家儀
出上水買禮物比凱兒,join埋巧兒
買完禮物,家雯打黎話驚唔夠野食
去kfc買多兩個大筒餐入去-v-
之後搭的士入家雯屋企
一去到,好...好多小朋友-v-
姑丈數過,有14個小朋友-v-
仲要個個都係3,4歲,最大o個個都係1年班
加埋d媽媽,d朋友仔,成屋應該有30-40人-v-
開餐時,真係要嘩出黎-3-
有好多野食,最後當然食唔哂啦~
9點左右表姐夫車我地返屋企
返到去冇乜野做
12點幾同巧兒睇碟
小駿駿今晚竟然唔打比我 : (
睇完冇耐,不知不覺訓左,so good
|
|
|
2009-09-11  |
12點起身,同媽咪,小bb出去
媽咪隻手痛左成個禮拜,我都唔知 : (
去花都睇鐵打,睇完去味皇食野
4點join李wing,去帝庭牽,佢個fd屋企打牌
上到去,原來o個個女仔我都識既,bonnie
仲有一個同我有d關系xd
佢家姐係梁德龍條女xd
依個世界真係好細~
打到9點閃人~
行過球場,諗起小駿駿依個時候應該系到踢緊波
點知一講完就見到佢,仲見到啊聰
同佢傾左陣就閃人喇~
夜晚同小駿駿傾電話,2點訓教~ |
|
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 834 | »
|