| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-08-30  |
1點起身,換衫出去
去火車站會合李wing,你足足遲左半粒鍾\ " /
去區場打排球
有劉浩鈞,啊飛,啊rock,洲洲,肥軒
足足打左3個半鍾,好正~
打到6點半,個天黑哂,行雷閃電-3-
換衫閃人,點知一出到黎大雨到嘔-3-
系出面坐左陣,諗住叫鍾冠羅遮落黎
點知同佢傾完就冇乜雨
搭火車返屋企,好累,食完野即沖涼
玩電腦,玩到3點幾訓教~
|
|
|
2009-08-29  |
足足訓到6點半先起身,咩事!
起身冇耐就同屋企人落去燒街衣
再搭的士去上水大排檔食飯
今日超級多小朋友,連家雯,家威都過左黎~
好鬼熱鬧xd
食飽飽,同成班細路出去玩
接近十個細路-3-
個個玩都癲xd
撚狗個個都唔驚,但lily驚到.....喊得好西利xd
9點幾就搭火車返屋企喇
玩電腦,up相,不停回應facebook xd
3點幾訓教~
|
|
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 834 | »
|