1點幾,帶小b同家建,,明浩食lunch in南翔
慶祝我生日: )
仲諗住瓜健會黎到,點知去左將軍澳 : (
明浩做住湊仔公先,haha
多謝家建依餐飯 : )
食完就返屋企喇~
差唔多7點,join彭彭去麥記搵佢地
坐左陣先記得要買六合彩,即飛過去xd
比人查身分證,條友同我講生日快樂同好運,thz
返麥記,甘岩撞到兜豪同晴,xd
齊人就去大排檔喇
成員:::我,彭彭,梓聰,黃峰,肥周,貪心,子毛哥,洪穗,啊鵬,肥熾
李詠儀又放我飛機 
普普通通食餐飯都好開心 : )
食飽飽就切蛋糕,好大個唷,2磅,多謝: )
10點羅肥同豬翁過左黎
好驚喜,估唔到豬翁會過黎xd
食完影哂相,返大陸
個個本身話唔返,點知個個心思思xd
個個返屋企沖涼換衫羅證,haha
去麥記等
見到大陸眉同柳葉,佢地見到我地即刻過左黎
一聽到係我生日,反應好大-3-
一齊傾計,原來大陸眉都識瓜健,問我係咪同佢行過-3-
不停讚佢係一個靚仔,咩事-3-
雖然真係好靚仔,都唔洗甘既xd
甘岩撞到啊歡,好耐冇見喇~
多謝你杯汽水xd
傾完計閃人,去火車站join返d人
齊齊北上,又係去face k
會合大隻佬,啊朱,佢女友,啊jay同一位新朋友 - 區佬
今晚只係飲啤酒,所以冇人醉xd
玩到第2日5點就行皇崗返香港
飛的返去~返到去第1時間sms比鍾冠講生日快樂xd
冇耐,訓教~