9點比媽咪叫醒左
同佢出大埔整回鄉證
仆街,,派哂籌?我得今日一個機會炸啵~
之後勁好彩,有個男人話趕時間,比左佢張籌我,感謝~
點知.....冇帶出世紙=3=
叫藍藍羅出黎
去街市食野~
食完返返去,影左相先
個老闆只係收左我10蚊,咩事?
明明40蚊-3-
仲送左兩個證件套~
lucky~
好快整完證~
整完就返去喇~
明浩打黎問中旅社邊到有,都估到佢要整證xd
當時已經12點幾,咩籌都冇啦~
3點再同屋企人出上水,join佩儀
行街,好快買到野-3-
join埋家儀,去中旅報名
但最後報唔成,聽日先~
返屋企,玩電腦
今晚打邊爐,廖智勇同家儀男友都上左黎
幾耐冇試過甘多人打邊爐?
感覺很好 : )
瓜健叫我約人食宵夜,甘岩我都有甘既意思xd
約齊人`
10點半落去,本身諗住齊5個
點知啊國無啦啦話好累唔過黎\ " /
食完各自各返屋企-3-
12點明浩又打返黎話落去傾計
但冇人肯落,甘就算~
好想好想見瓜健,SD左SMS比佢-3-
可惜,得返黎既結果同我想像中既一樣
你好自私,真係好自私~
你o個句野,我已經聽到好厭
你真係好討厭!
玩電話玩到3點幾訓教!