5點3出門,會合肥龍
去羅湖會合gag仔豪,奕,黃峰
又一個大陸之旅 : )
過關既時候我無聊睇下張回鄉証
我屌,8月3號過期?
甘...甘我點去長隆?
甘...甘我生日點算?
甘...甘jay生日我咪冇得返去玩?
計一計,依~星期一去整仲趕凡切18號羅啵~
但又好唔抵-3-過多幾日整10年=3=
唉~唔諗住喇~
第一站去東門先,因為我要整錶
點知整錶變左買錶=3=
整完會合大隻佬
周圍行下,同奕買左副一梗一樣既眼鏡xd
今晚搞個眼鏡之夜,個個都買左副xd
行完去食野
食完又去左打機
打完會合啊jay同一個叫啊發既男仔
去篤波,第一次篤波xd
我有入波嫁,哈哈~
打打下同奕,肥龍落去行下
差唔多10點過face k`
啊朱同佢兩個女仔fd到左
冇耐又有3個女仔黎左
啊琴n佢兩個fd又黎左
之後豬翁,洪穗,啊鵬到
二妹又到左
超多人,間房唔夠坐=3=
好迫好迫~
但之後有3條女走左~
今晚好似陰盛陽衰啵,哈哈
成晚都玩得好開心
黃峰啊哥走左過黎一齊玩xd
今次飲酒比上次多,但好似一d事都冇=3=
但今晚都有好多醉左xd
都有戲睇,哈哈`
3點幾,同幾個人去左食宵夜,haha
3點幾食減肥粥,有屎用~
玩到6點就走喇~
又企出面講數xd
洪穗同啊jay同埋班女走左
最後去左金色羅湖賓館租房訓
同啊鵬,啊奕,肥龍,啊發,大隻一間房
啊奕一去到就當自己屋企甘,除衫除褲xd
完全當我冇到~
系廁所發現有comdom xd
$38一盒,哈哈~
啊奕成晚講既野好好笑,真係笑死左
我唔會忘記xd
8點左右訓教~